Algemene informatie
Opbouw: Volumetrekker
Cabine: slaap
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Motorinhoud: 10.837 cc
Transmissie: Automaat
Vooras: Bandenmaat: 315/60R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras: Bandenmaat: 295/60R22.5; Differentieelslot; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 10%; Bandenprofiel linksbuiten: 10%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 10%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%; Reductie: enkelvoudige reductie
GVW: 19.000 kg
Wielbasis: 380 cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion (+31612511348, rj@rhtrucks.nl) of Sven Rommens (+31614226034, sr@rhtrucks.nl)
Aanvullende opties en accessoires
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
 - Spoilers
 - Standairconditioning
 - Standkachel
 
Bedrijfsinformatie
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens 
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
| Categorie | Trekkers 4x2 | 
| Merk | DAF | 
| Model | XF 440 4X2 ENGINE RUNNING BUT TICKING! | 
| Bouwjaar | 2016 | 
| Kilometerstand | 682.994 | 
| Gewicht | 7.982 kg | 
| Referentie | DA113203 | 
| Kenteken: | 16-BHH-2 | 
| Bandenprofiel | 10 % | 
| 2WD | |
| Airconditioning | |
| Laadvermogen | 11.018 kg | 
| Kilometerstand | 682.994 km | 
| Vermogen (ph) | 435 pk | 
| Automaat | |
| Luchtvering | |
| Brandstof: Diesel | |
| Breedte | 2.550 mm | 
| Vermogen (kW) | 320 kW | 
| Lengte | 6.040 mm | 
| Eerste registratie | 06-2016 | 
| Aantal assen | 2 | 
| ABS | |
| Aluminium brandstoftank | |
| Centrale deurvergrendeling | |
| Cruise control | |
| Dakspoiler | |
| Dubbele brandstoftank | |
| Elektrisch bedienbare ramen | |
| Koelkast | |
| Euro | 6 | 
| Mistlampen | |
| Radio/CD speler | |
| Slaapcabine | |
| Snelheidsbegrenzer | |
| Standkachel | |
| Versterkte motorrem | |
| Motorrem | |
| Verwarming | |
| Zonneklep | |
| Schijfremmen | |
| AdBlue | |
| Dubbellucht | |
| Meesturende as | |
| Asconfiguratie | 4x2 | 
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    
                                    










